piątek, 5 października 2018

Awatar: Legenda Korry część 2

No witam!

Post bardzo krótki. Wstawiam linka do drugiego tomu Legendy Korry przetłumaczonego na polski. Nie powiem, w niektórych momentach miałam niesamowite problemy. W każdym razie. Czytajcie, komentujcie, dzielcie się swoimi uwagami. Jak już wspomniałam, mój angielski nie jest na wybitnym poziomie, także każda rada jest na wagę złota.
Dodam jeszcze, że tom trzeci wyszedł jakoś na początku września. Jestem w trakcie jego tłumaczenia. Zapewne wezmę się za wszystko w ten weekend żeby mieć to jeszcze z głowy.
Oprócz tego stwierdziłam, że powstanie osobna podstrona na tym blogu, gdzie będę dodawać tłumaczenia nie tylko komiksów ze świata Awatara, ale może kiedyś i jakieś mangi, której nie doczekacie się w języku polskim, bądź tłumaczenie stanęło w miejscu i żadna grupa nie chce się za nią zabrać (psst, pewnie będzie to Citrus bo dawno nie widziałam nowego rozdziału).

Link do tomu drugiego



A tutaj macie kilka pierwszy stron:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: ART