sobota, 25 sierpnia 2018

Awatar: Legenda Korry

hej, hej, hejoo!

Zaciekawił Was tytuł posta? W sumie mnie też. Jakoś w tym tygodniu skończyłam oglądać wszystkie sezony Awatara: Legendy Korry. Kiedyś w telewizji obejrzałam Awatara: Legendę Aanga i tak jakoś zachciało mi się obejrzeć i Korrę. Po obejrzeniu serialu dowiedziałam się, że istnieją również komiksy. No cóż, nie znalazłam ich nigdzie po polsku, więc stwierdziłam, że przeczytam je po angielsku. A potem wpadłam na pomysł, aby przetłumaczyć je na polski. I tak o to przedstawiam Wam pierwszy komiks przetłumaczony przeze mnie. Nie jest on przetłumaczony idealnie, pewnie są jakieś literówki, ale naprawdę się starałam. Jest to pierwszy tom komiksu Avatar: Legend of Korra. Turf Wars. Kolejny tom będę starała się przetłumaczyć jak najszybciej. Trzeci komiks wychodzi 4 września, także jeżeli będzie tylko w internecie, biorę się za tłumaczenie.
Jeżeli macie jakieś uwagi lub zastrzeżenia co do tłumaczenia, śmiało, piszcie do mnie. Nie pogryzę, a jedynie podziękuję, gdyż przyznaję, że mój angielski nie jest wybitny, a tłumaczenie miało na celu poznaniu swoich limitów.

LINK DO TOMU

A tu macie kilka pierwszych stron:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: ART