środa, 6 lipca 2016

Nowy zakup - Canon EOS 700D


 Od dawna w moich zamiarach był zakup jakiejś lustrzanki. Przeglądałam kilkanaście z firmy Canon zastanawiając się którą wybrać. Pod długich namysłach zdecydowałam się wybrać EOS 700D.
Oprócz Body w komplecie znajdował się obiektyw o ogniskowej 18-55 mm, czyli podstawowy obiektyw. 
Urządzenie zamawiane było na stronie MediaMarkt. Paczka przyszła po dwóch dniach od daty zamówienia. Idealnie zapakowana. Trochę się natrudziłam zanim dostałam się do głównego kartonu. Jednak miałam nie małą frajdę, gdyż całość zawinięta była w folię bąbelkową.

W paczce znajdowało się:
- Body EOS 700D
- obiektyw 18-55 IS STM
- Torba 100 EG
- Karta Flash Air 8GB
-Karta pamięci SDHC 8GB

Aparat ma tylko (albo może aż?) 18 Mpix. To trochę więcej niż aparat w moim obecnym telefonie (Samsung Galaxy S5 Neo - 16 Mpix). Posiada obrotowy ekran, co jest naprawdę przydatne. 
Idealnie układa się w dłoniach. Przyzwyczajenie do niego nie zajęło mi dłużej niż kilka minut. Dostosowałam się do praktycznie każdego przycisku z funkcjami, które zamieszczone są na korpusie. 
Niestety jeszcze nie opracowałam do końca używania niektórych funkcji, ale jeszcze się szkolę w tej kwestii. Do wprawy dojdę dopiero po kilkunastu godzinach obsługi i na podstawie prób i błędów. 
Zdjęcia moim zdaniem wychodzą naprawdę ładnie. Niżej będzie kilka przykładów, które nie są jakieś rewelacyjne (ze względu na to, że jeszcze nie do końca opanowałam wszystkich funkcji.), ale myślę, że nadają się na pokazanie. 

Dzisiejszy zachód słońca


Więcej jeszcze o tym aparacie nie mogę powiedzieć, ale jestem pewna, że za kilka miesięcy pojawi się tutaj notka co o nim sądzę. Tam będzie dogłębniejsza opinia bo myślę, że po kilku dniach użytkowania nie da się powiedzieć czegoś o urządzeniu.

To tyle z mojej strony. 
Do następnego razu.
Cześć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: ART