sobota, 11 kwietnia 2020

Awatar: Legenda Korry - Ruins of the Empire [Tom 1]

Troszkę mi zajęło tłumaczenie tego tomu, ale niestety nawet gdy mamy wolne od chodzenia na uczelnię, wcale nie mamy całkowitego wolnego od uczelni. W tłumaczeniu pomagał mi mój przyjaciel — Koteł. Nie wiem dlaczego, ale kilka pierwszych stron ma popsutą z deka jakość. Mam nadzieję, że nie będzie to przeszkadzać w czytaniu. No i nie zrobiłam pełnej korekty. Po prostu nie miałam już siły siedzieć przed komputerem, a chciałam oddać wam pierwszy tom komiksu przed świętami.
Miłego czytania!


Kilka pierwszych stron:






Na spokojnie, w pliku powinna być znacznie lepsza jakość.

1 komentarz:

  1. Bardzo fajnie że w końcu ktoś zaczął tłumaczyć, bardzo ci dziękuje i liczę na więcej <3

    OdpowiedzUsuń

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: ART