czwartek, 16 maja 2019

Co w trawie piszczy? Czyli wieści, nowinki i czerwcowe plany



Witam wszystkich po pewnym okresie ciszy.

Jak wiecie, jestem obecnie w trakcie pisania matur. Za mną już podstawowy i rozszerzony polski, podstawowa matematyka, podstawowy angielski i rozszerzony WOS. Wyniki z tych przedmiotów poznam dopiero za ponad miesiąc, ale w tym momencie znam wynik jednego przedmiotu. Mianowicie polskiego ustnego, z którego udało mi się ustukać 40 punktów, czyli równo 100% (jestem z siebie dumna, nie powiem). Przede mną jeszcze dwa egzaminy. 20 maja (poniedziałek) rozszerzenie z Historii oraz 21 maja (wtorek) ustny angielski, a później wolne, a przynajmniej mam taką nadzieję. 

Ale nie tylko to chciałam napisać. Czerwiec to okres, gdzie pojawia się dużo konwentów, zlotów i innych tego typu rzeczy. Chciałabym przedstawić harmonogram, gdzie się pojawię lub prawdopodobnie pojawię.

  • 1 czerwca — Warsaw Comic Con — jest to jeszcze niepewne, ale mam nadzieję, że uda mi się pojechać choć na jeden dzień. 
  • 7 czerwca — Zlot Fanów Marvela i DC w Krakowie pod szyldem FLARROW.PL — będę na 100% jako członkini redakcji.
  • 21-23 czerwca — Magnificon EXPO — ze względu na to, że ominął mnie tegoroczny Pyrkon bardzo chcę jechać przynajmniej na Magni. Istnieje 80% na to, że pojadę, ale żeby to zrobić, muszę posprzedawać trochę mang, gdyż rekrutacja na studia nie jest też taka tania i w lipcu czeka mnie sporo wydatków na zgłoszenia. 
Tyle o planach wyjazdów na czerwiec. 
<<<<\/\/\/\/\/\/\/\/>>>>

  •  Oprócz tego nadrobiłam całe Riverdale i jestem obecnie na bieżąco. W czwartek jest premiera ostatniego odcinka. Po maturach albo nagram filmik co sądzę o całych trzech sezonach, albo napiszę o tym na blogu.
  •  Z innych seriali. Legends of Tomorrow z dniem 21 maja kończy emisję swojego 4 sezonu. Ze względu na duży sentyment chcę napisać o tym posta, więc tego spodziewajcie się już na sto procent. 
  •  I jeszcze jeden serial — The 100. Nie oglądam go na bieżąco z The CW, ale z premierami na Netflixie. Już teraz powiem, że pierwszy odcinek nie przypadł mi do gustu. Drugi się poprawił, ale więcej napiszę, gdy będzie już 5 odcinków. 
<<<<\/\/\/\/\/\/\/\/>>>>

Sprawa blogów z moją pisaniną (czyt. opowiadaniami). Jak obiecałam, coś się na pewno w czerwcu pojawi. Ostatnimi czasy mam baardzo twórczą wenę, którą chcę przelać na klawiaturę. Pomysły zapisuję w moim kochanym notatniczku z liskiem. Oprócz partówek lub partówek kilkurozdziałowych mam zamiar dokończyć "W blasku księżyca". Nie będzie to zakończenie idealne, takie jak je widziałam kilka lat temu, ale nie chcę zostawiać swojego pierwszego dzieciątka niedokończonym.

Jak niektórzy wiedzą, od dłuższego czasu jestem fanką kpopowego zespołu - Blackpink. Niedługo wejdę w posiadanie najnowszej płyty tych czterech wspaniałych dziewczyn — Kill This Love. Obiecuję nagrać unboxing płyty. 

<<<<\/\/\/\/\/\/\/\/>>>>

I ostatnia sprawa. Pamiętacie moje amatorskie tłumaczenia Legends of Korra? Nie? To dobrze. Po maturach mam zamiar przetłumaczyć i edytować wszystkie trzy tomy, gdyż czytając ostatnio to, co tam pisałam, łapałam się za głowę. Także czerwiec/lipiec tłumaczenia pojawią się od nowa. Muszę jedynie mieć dostęp do drugiego ekranu, aby szło mi to lepiej i było wygodniej na wszystko patrzeć. 

Czy o czymś zapomniałam? Myślę, że nie. Przekazałam wszystko, co miałam zamiar przekazać. Także teraz się żegnam. Trzymajcie kciuki w poniedziałek i wtorek. 

PS.: Zapomniałam dodać, że z tych wydarzeń, na których się pokażę, mam zamiar zrobić albo video-relację, albo posta na blogu. Ze zlotu będzie to zapewne jedynie notka, ale jeżeli chodzi o Magnificon i Warsaw Comic Con chciałabym coś nagrać nie tylko z samych konwentów, ale również z podróży. 

Muzyka na dzisiaj: Non Ti Dico No
Zapraszam na discorda: KLIK
Facebook: KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CREATED BY
MAYAKO
CREDIT: ART